sobota, 28 marca 2015

Przemówienie

Cześć wszystkim ! (jeśli ktokolwiek tu jeszcze zagląda)
Wiem, że nie było mnie tu, przez całkiem spory odcinek czasu, ale mogę się usprawiedliwić tylko tym iż mam pełne ręce roboty. Wena jest ponieważ ja ciągle piszę, po prostu nie chcę żebyście czekali za kolejnymi rozdziałami nowego opowiadania, tak więc chcę napisać je z dużym wyprzedzeniem. Hmm.. mam dwa zaczęte opowiadania, lecz to jeszcze nie pora na mój comeback.. ale mogę wam tylko zdradzić,że jedno opowiadanie jest dość nietypowe, ale mam nadzieję że gdy już je opublikuje to przypadnie wam do gustu. Kolejnym powodem mojej nieobecności jest matura która zbliża się wielkimi krokami, mam mały (duży) problem z matematyką dlatego muszę się skoncentrować na nadrabianiu materiału, przez ten czas zdałam prawo jazdy co również zajmowało mi dużo czasu i przeprowadziłam się do innego miasta, trochę się uzbierało, dlatego mam nadzieję że jakoś mi wybaczycie. Postaram się wrócić jak najszybciej !

I miałabym małą prośbę, czy moglibyście zostawić komentarz pod tym postem ?
Chciałabym wiedzieć czy ktokolwiek tu jeszcze zagląda..
Dziękuję wam za wszystko i do zobaczenia ! ♥

8 komentarzy:

  1. ja zaglądam ~ XDXDXD i już sie nie mogę doczekać powrotu ~ ❤ ah i jeśli chodzi o maturę to powodzenia ~ 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zaglądam niemal codziennie i czekam na cos nowego ^^
    Rozumiem twoje problemy, sama mam zaległości z przedmiotami -.- chociaz ja matury nie będę zdawać, taki plusik :D a tobie życzę powodzenia na maturach i z niecierpliwością czekam na nowe posty :*
    Pozdrawiam, Nottka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zaglądam^^ wierny anonim. Prawie codziennie. Wszystko przeczytałam już po kilka razy^^
    Powodzenia z maturą! :33
    I czekamy na 'kombeczek' :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej,
    nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę, że dałaś tutaj jakiś znak, oczywiście, że czekam i czekać będę... ale najważniejsza jest matura, więc spokojnie przyłóż się do niej...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również zaglądam =) Bardzo spodobało mi się twoje opowiadanie, przeczytałam je kilkakrotnie =D Bałam się, że już nic nie napiszesz. Nie mogę się doczekać kiedy zaczniesz pisać =) Co do matur to znam ten ból sama w tym roku piszę =/ Czekam z niecierpliwością na nowe notki... =)
    Pozdrawiam, Still...

    OdpowiedzUsuń
  7. Praktycznie co parę dni zaglądałam, aby upewnić się czy nic nowego nie dodałaś.
    Tyle czasu Cię nie było, że zdążyłam usunąć stare konto, założyć nowe i właśnie dzisiaj rozpoczęłam fanfic :3
    Czekam z niecierpliwością na coś nowego u Ciebie, bo jesteś moją inspiracją. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. To jak? Kiedy możemy się czegoś spodziewać?
    Czekamy z niecierpliwością! <3

    OdpowiedzUsuń